PODJETJE:
Št. vložka na AJPES Novo mesto s številko vložka: Številka: 316-10-01017-2020
Podjetje GP detailing, Gašper Plantan s.p. je zavezanec za DDV in je vključeno v sistem plačila davka na dodano vrednost (DDV)
Vse cene na naši spletni strani www.gpdetailing.si so izražene v EUR (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).
Ponudnik nosi odgovornost za morebitno neskladnost blaga po ZVPot-1. Če je izdelek podvržen garanciji in pride do okvare, ki ni posledica človeškega faktorja nas kontaktirajte in poskrbeli bomo za popravilo vašega artikla ali pa vam ga bomo zamenjali.
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji spletne trgovine gpdetailing.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZvPot) ter na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov, ki zajemajo e-poslovanje.
S spletno trgovino upravlja podjetje GPdetailing, Gašper Plantan s.p., ponudnik storitev e-poslovanja (ponudnik). Uporabnik si ob registraciji v spletni trgovini izbere uporabniško ime (lahko uporabi tudi naslov elektronske pošte), na izbrani elektronski naslov prejme geslo, ki ga mora vnesti za prijavo (geslo lahko uporabnik nato spremeni za lažji dostop). Registracija ni pogoj za nakup, omogoča pa lažji proces izvedbe nakupa.
Splošni pogoji spletne trgovine gpdetailing.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Splošni pogoji zajemajo delovanje spletne trgovine www.gpdetailing.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec dobi prvo elektronsko sporočilo (Vaše naročilo #št. naročila je potrjeno. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja GP detailing, Gašper Plantan s.p.
Kupec po opravljenem nakupu prejme povzetek naročila na svoj elektronski naslov. Račun kupec prejme ob dostavi naročenih izdelkov, na zahtevo pa ga pošljemo tudi na elektronski naslov kupca. Na zahtevo pogodbo (naročilo) posredujemo kupcu na elektronski naslov.
Pogodba (naročilo) je vedno na voljo kupcu na njegovem profilu pod rubriko ˝ZGODOVINA NAROČIL˝
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Podjetnik se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotovil naslednje informacije:
Identiteto podjetja ( ime in sedež podjetja, matična številka, številka registra),
Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo ( e-pošta, telefon),
bistvene značilnosti blaga oziroma storitev.
BISTVENE ZNAČILNOSTI BLAGA
Dostopnost izdelkov ( vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu je dostopen v razumljivem roku, razen če na spletni strani ni drugače označeno)
Pogoje dostave izdelka ( način, kraj in rok dostave )
Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene.
Način plačila in dostave.
Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop, poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka.
Pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno s podatki o kontaktni osebi.
CENA
Vse cene na naši spletni strani www.gpdetailing.si so izražene v EUR (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).
Navedene cene veljajo v trenutku oddaje naročila.
Cene veljajo v primeru s spodaj navedenimi načini plačila.
Pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik prejme naročilo (kupec prejme elektronsko pošto o status: Vaše naročilo je sprejeto). Ko je pogodba sklenjena so vse cene fiksne in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
NAČINI PLAČILA
Plačilo ob prevzemu z gotovino v primeru dostave (po povzetju)
Če želite vaše naročilo plačati ob dostavi na vaš naslov prosimo, da nam to posebej označite v obrazcu za oddajo naročila. Znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino ali s plačilno kartico, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov. To vrsto plačila dostavna služba GLS omogoča zgolj za območje Slovenije.
Plačilo z direktno bančno transakcijo (s predhodnim nakazilom na TRR)
Če želite vaše naročilo plačati z direktno bančno transakcijo prosimo, da nam to označite na obrazcu za oddajo naročila. Ob potrditvi naročila prejmete e-mail s povzetkom vašega naročila ter s podatki za direktno bančno transakcijo. Ko je plačilo vašega naročila razvidno na našem transakcijskem računu, bomo naročilo obdelali ter zagotovili dostavo blaga.
Plačilo s plačilno kartico
V primeru, da želite vaše naročilo plačati s plačilno kartico nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Sistem vas bo avtomatsko vodil preko postopka plačila.
Plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu na sedežu podjetja
V primeru, da želite blago osebno prevzeti ter plačati z gotovino na sedežu podjetja GP detailing, Gašper Plantan s.p., Veliki Cerovec 23, 8000 Novo mesto, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila, kjer označite osebni prevzem, plačilo v tem primeru je možno le z GOTOVINO.
Plačilo preko sistema PAYPAL
Na naši spletni strani vam omogočamo plačilo tudi preko plačilnega sistema PAYPAL, to nam posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Sistem vas bo avtomatsko vodil preko postopka plačila.
Za vse nakupe veljajo cene, ki so navedene na spletni strani. Ponudnik kupcu izda račun.
POSTOPEK NAKUPA
- Naročilo in oddaja naročila
Dodajanje izdelkov v spletno košarico:
kupec željene izdelke doda v spletno košarico s klikom na kumb ˝DODAJ V KOŠARICO˝. Gumb se prikaže pod vsakim izdelkom ter tudi, ko odpremo podrobnosti izdelka. Vsi izdelki pri katerih kupec klikne gumb ˝DODAJ V KOŠARICO˝ se zbirajo v spletni košarici.
Pregled spletne košarice:
Košarico odpremo s klikom na košarico. V košarici lahko izdelke odstranite ali pa povečate željeno količino izbranih izdelkov. V košarici se nahaja polje kjer kupec vnese morebitno kodo kupona (levo spodaj) ter ob vnosu podatkov izračuna poštnino za izdelke.
S klikom na gumb ˝NADALJUJ NA BLAGAJNO˝ se odpre obrazec kamor kupec vnese svoje podatke (telefonska številka, ime, priimek, država dostave, ulica poštna številka, mesto, elektronski naslov). Nad obrazcem se lahko kupec prijavi v svoj račun, če ga je predhodno že ustvaril. V primeru, da računa nima lahko pod obrazcem po vnosu podatkov označi opcijo ˝ustvari račun˝. Nato izbere željeno vrsto dostave ter način plačila. Kupec mora nato označiti polje ˝PREBRAL SEM IN SE STRINJAM S POGOJI POSLOVANJA˝. Nato kupec klikne gumb ˝KUPITE SEDAJ˝.
Na desni strani je razvidna celotna košarica vključno z vsemi izdelki, cenami ter količino posameznih izdelkov.
Košarico še enkrat pregledate in, če ste zaznali kakšno napako vam je vedno na voljo, da le to pred oddajo naročila popravite tako, da se vrnete v košarico (GUMB NAZAJ), popravite seznam izdelkov ali količino ter nato nadaljujete na obrazec kamor ste vnesli osebne podatke. Na desni strani je razvidna vaša nova košarica z izbranimi izdelki.
Pod vašo košarico izberete način plačila nato pa pred oddajo naročila se seznanite in označite ˝Prebral sem in se strinjam s pogoji poslovanja*.
2. ODDAJA NAROČILA
Po kliku na gumb ˝KUPITE SEDAJ˝ je naročilo oddano in prejeto v naš sistem.
3. STANJE NAROČILA
Ko naročilo obdelamo in zaključimo v sistemu označimo, da je naročilo zaključeno – kupec prejme obvestilo o zaključenem naročilu na elektronski naslov.
OPIS TEHNIČNIH SREDSTEV ZA PREPOZNAVANE IN POPRAVO NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA V SKLADU Z DRUGIM ODSTAVKOM 7 ČLENA ZEPT
Potrošnik zbira željene izdelke v spletni košarici. Ko ste vse željene izdelke dodali v košarico z gumbom pod vsakim izdelkom ˝DODAJ V KOŠARICO˝ kliknite na košarico kjer je razviden celoten seznam vaših izdelkov, ki ste jih izbrali vključno s ceno ter količino. Pod košarico vnesete naslov dostave kjer vam preračuna stroške dostave nato kliknite gumb ˝NADALJUJ NA BLAGAJNO˝. Vnesete svoje podatke za dostavo, ob desni strani pa je vidna celotna košarica s čimer je zagotovljeno, da pred potrditvijo nakupa še enkrat preverite pravilnost podatkov v košarici. Če želite napako popraviti kliknite gumb, da se vrnete na prejšnjo stran in odpravite nepravilnosti, nato nadaljujete na blagajno kjer bo na desni strani vidna vaša posodobljena košarica. Pred pritiskom na gumb ˝KUPITE SEDAJ˝ podrobno preverite vašo košarico, če nepravilnosti ne najdete pritisnite na gumb ˝KUPITE SEDAJ˝.
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (strošek dostavne službe).
O vračilu nas je potrebno pisno obvestiti na kontaktni e-mail info@gpdetailing.si
Obvestilo o odstopu lahko predložite z obrazcem za vračilo ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.
Obrazec za vračilo blaga je na voljo spodnji povezavi:
https://gpdetailing.si/wp-content/uploads/2019/10/gp-detailing-odstop-od-pogodbe.pdf
Vse izdelke kupljene pri ponudniku www.gpdetailing.si je mogoče vrniti po pošti.
Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačnilnega sredstva in če ponudnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak ima le zaradi narave spletne trgovine (pogodbe na daljavo) možnost, da še enkrat premisli o nakupu. Kupec sme izdelek pregledati in opraviti preizkus, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja.
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki so nam na voljo.
OSEBNI PREVZEM BLAGA
Osebni prevzem je možen na sedežu podjetja GP detailing, Gašper Plantan s.p., Veliki Cerove 23, 8000 Novo mesto ob predhodnem dogovoru.
Ob osebnem prevzemu je plačilo možno le z gotovino.
Po oddanem spletnem naročilu, kjer ste označili osebni prevzem, bomo za vas blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku. Takoj, ko bo blago pripravljeno, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto, ki ste jo navedli ob postopku nakupa.
DOSTAVA BLAGA
Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS Slovenija, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
STROŠEK DOSTAVE
Izdelke kupljene v spletni trgovini gpdetailing.si bomo dostavili kamorkoli v Sloveniji. Pri naročilu nad 49,99€ vam bomo blago dostavili brezplačno. Za vse ostale pošiljke znaša strošek dostave: 4,99€. Vaše naročilo vam bomo dostavili tudi v Avstrijo, Hrvaško, Italijo, Nemčijo ter Madžarsko – strošek poštnine: 14,99€.
HITROST DOSTAVE
Večina naročil naše podjetje zapusti najkasneje naslednji delovni dan po prejetem naročilu. V tem primeru vam bo GLS Slovenija dostavil vaše izdelke na vaš naslov v roku 48ur.
Za vsa naročila, ki jih pošljemo izven Slovenije, dostavni čas znaša 4-15 delovnih dni.
SKLADNOST BLAGA
Izsek zakonskih določb ZVPot-1, ki se nanašajo na skladnost blaga:
71. člen (odgovornost prodajalca za neskladnost blaga)
Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje zahteve iz 72., 73. in 74. člena tega zakona, kadar je to primerno, ter
odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.
72. člen (subjektivne zahteve za skladnost blaga)
Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:
1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot
je zahtevano v prodajni pogodbi;
2. je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca
najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni
pogodbi, ter
4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
73. člen (objektivne zahteve za skladnost blaga)
Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega člena mora blago tudi:
1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno,
upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse
ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred
sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere
lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo
in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob
upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih
oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
– za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
– je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
– javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
74. člen (objektivne zahteve za skladnost blaga z digitalnimi elementi)
(1) V primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z
varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti blaga z digitalnimi elementi, in so mu te posodobitve
tudi dobavljene v obdobju:
– ki ga potrošnik lahko razumno pričakuje glede na vrsto in namen blaga in digitalnih elementov ter ob upoštevanju
okoliščin in narave pogodbe, kadar prodajna pogodba določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve, ali
– dveh let od dobave blaga z digitalnimi elementi, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne
vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, ali
– v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar prodajna
pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v obdobju, daljšem od dveh let.
(2) Kadar potrošnik v razumnem roku ne namesti posodobitev, dobavljenih v skladu s prejšnjim odstavkom, prodajalec
ni odgovoren za neskladnost, ki je posledica samo tega, da ni bila opravljena ustrezna posodobitev, pod pogojem, da:
– je prodajalec obvestil potrošnika o razpoložljivosti posodobitve in posledicah, če je potrošnik ne namesti, ter
– razlog za to, da potrošnik posodobitve ni namestil ali jo je napačno namestil, niso bila pomanjkljiva navodila za
namestitev, ki so bila zagotovljena potrošniku.
75. člen (razbremenitev odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga)
Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga iz
73. člena tega zakona in prejšnjega člena, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil,
da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost iz 73. člena tega zakona in prejšnjega člena,
ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
76. člen (neskladnost zaradi nepravilne namestitve)
(1) Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren prodajalec, se kakršna koli
neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.
(2) Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je
zagotovil prodajalec ali v primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec oziroma podjetje, ki dobavlja digitalno vsebino
ali digitalno storitev, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost
blaga.
77. člen (pravice tretjih oseb)
Kadar omejitev, ki je posledica kršitve pravic tretje osebe, zlasti pravic intelektualne lastnine, preprečuje ali omejuje
uporabo blaga v skladu s 72., 73., 74. in 75. členom tega zakona, je potrošnik upravičen do jamčevalnih zahtevkov
zaradi neskladnosti blaga v skladu s tem poglavjem, razen če drugi zakon določa ničnost ali razveljavitev prodajne
pogodbe zaradi kršenja pravic tretjih oseb.
78. člen (jamčevalni rok)
(1) Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave
blaga.
(2) Prejšnji odstavek se brez poseganja v prvi odstavek 74. člena tega zakona uporablja tudi za blago z digitalnimi
elementi.
(3) V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine
ali digitalne storitve v določenem obdobju, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne
storitve, ki nastane ali se pokaže v dveh letih od dobave blaga z digitalnimi elementi.
(4) V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine
ali digitalne storitve za obdobje, daljše od dveh let, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali
digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v obdobju, v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno
vsebino ali digitalno storitev.
(5) Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in potrošnik dogovorita za krajši rok
odgovornosti prodajalca, kot je določen v prvem do četrtem odstavku tega člena, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno
leto.
79. člen (prepoved omejitve ali izključitve odgovornosti)
(1) S pogodbeno določbo ni mogoče omejiti ali izključiti odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga, kot je določena s
tem zakonom.
(2) Pogodbena določba, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nična.
80. člen (splošne določbe)
(1) Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga,
razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.
(2) V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine
ali digitalne storitve v določenem obdobju, prodajalec nosi dokazno breme glede tega, ali je bila digitalna vsebina ali
digitalna storitev skladna v obdobju iz tretjega in četrtega odstavka 78. člena tega zakona, če se neskladnost pokaže v
tem obdobju.
81. člen
(jamčevalni zahtevki in druge pravice potrošnika)
(1) V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem
redu iz tega odseka, upravičen da:
1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo
plačanega zneska.
(2) Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne
izpolni svoje obveznosti iz tega odseka. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji
odločitvi.
(3) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov
materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka
iz prvega odstavka tega člena.
82. člen (vzpostavitev skladnosti)
8
(1) Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni
daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata
zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.
(2) Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave,
vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost
neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in
razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.
(3) Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki
nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.
(4) Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim
brezhibnim blagom, razen če:
– je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
– izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z
drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
(5) Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno,
pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.
(6) Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in
zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz
prejšnjega odstavka.
(7) Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu.
Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne
stroške.
(8) Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala
neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje
tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te
odstranitve in nove namestitve.
(9) Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.
83. člen (znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe)
(1) Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih
primerov:
– prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v
skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s
šestim odstavkom prejšnjega člena;
– neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
– narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne
pogodbe, ali
– prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku
ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
(2) Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če
se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
(3) Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki
ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.
(4) Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od
prodajne pogodbe.
(5) Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za
odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom tega člena, lahko potrošnik odstopi od prodajne
pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od
potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.
(6) Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.
(7) Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali
je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.
84. člen (obvestilo o neskladnosti in pregled blaga)
9
(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh
mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
(2) Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.
(3) Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga
pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno
pogodbo.
(4) Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.
85. člen (obstoj neskladnosti)
Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema
jamčevalnega zahtevka potrošnika.
86. člen (rok za vračilo plačanega zneska ali dela kupnine)
(1) Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar
najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.
(2) Kadar potrošnik v skladu s tretjim odstavkom 83. člena tega zakona zahteva sorazmerno znižanje kupnine,
prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.
87. člen (izguba pravic)
Pravice iz prvega odstavka 81. člena tega zakona prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga
obvestil prodajalca.
VARNOST IN PRAVICA DO ZASEBNOSTI
Upravitelj spletnega mesta www.gpdetailing.si, podjetje GP detailing, Gašper Plantan s.p., je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih kupcev. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v obrazec za oddajo naročila.
Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina skrbi za varnost vaših osebnih podatkov. Vaše podatke lahko posredujemo zgolj logistični/dostavni službi za namen izvršitve vašega naročila. Posredovane podatke omenjeni partnerji varujejo in ne hranijo na zalogo, ter jih ne uporabljajo za druge namene.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
PRITOŽBE IN SPORI
ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru sporov, težav ali pritožb se kupec lahko obrne na ponudnika na telefonsko številko (00) 070 500 831 ali na elektronski naslov info@gpdetailing.si. Postopek obravnave spora, težave ali pritožbe je zaupen. Na vse prijave se ponudnik odzove v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe. Ponudnik si vedno prizadeva, da se vsi spori rešijo sporazumno. Če sporazumen spor ni izvedljiv je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. Z uvedbo zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015 – ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje čezmejnih in domačih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS)
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z zakonom.
Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL