PODJETJE:

GP detailing, Gašper Plantan s.p.
VELIKI CEROVEC 23,
8000 NOVO MESTO
Telefonska številka: (00) 070 500 831
e-naslov: www.gpdetailing.si

Št. vložka na AJPES Novo mesto s številko  vložka: Številka: 316-10-01017-2020

Podjetje GP detailing, Gašper Plantan s.p. je zavezanec za DDV in je vključeno v sistem plačila davka na dodano vrednost (DDV)

Vse cene na naši spletni strani www.gpdetailing.si so izražene v EUR (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).

Ponudnik nosi odgovornost za morebitno neskladnost blaga po ZVPot-1. Če je izdelek podvržen garanciji in pride do okvare, ki ni posledica človeškega faktorja nas kontaktirajte in poskrbeli bomo za popravilo vašega artikla ali pa vam ga bomo zamenjali.

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine gpdetailing.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZvPot) ter na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov, ki zajemajo e-poslovanje.

S spletno trgovino upravlja podjetje GPdetailing, Gašper Plantan s.p., ponudnik storitev e-poslovanja (ponudnik). Uporabnik si ob registraciji v spletni trgovini izbere uporabniško ime (lahko uporabi tudi naslov elektronske pošte), na izbrani elektronski naslov prejme geslo, ki ga mora vnesti za prijavo (geslo lahko uporabnik nato spremeni za lažji dostop). Registracija ni pogoj za nakup, omogoča pa lažji proces izvedbe nakupa.

Splošni pogoji spletne trgovine gpdetailing.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Splošni pogoji zajemajo delovanje spletne trgovine www.gpdetailing.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec dobi prvo elektronsko sporočilo (Vaše naročilo #št. naročila je potrjeno. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja GP detailing, Gašper Plantan s.p.

Kupec po opravljenem nakupu prejme povzetek naročila na svoj elektronski naslov. Račun kupec prejme ob dostavi naročenih izdelkov, na zahtevo pa ga pošljemo tudi na elektronski naslov kupca. Na zahtevo pogodbo (naročilo) posredujemo kupcu na elektronski naslov.

Pogodba (naročilo) je vedno na voljo kupcu na njegovem profilu pod rubriko ˝ZGODOVINA NAROČIL˝

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Podjetnik se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotovil naslednje informacije:

Identiteto podjetja ( ime in sedež podjetja, matična številka, številka registra),

Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo ( e-pošta, telefon),

bistvene značilnosti blaga oziroma storitev.

BISTVENE ZNAČILNOSTI BLAGA

Dostopnost izdelkov ( vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu je dostopen v razumljivem roku, razen če na spletni strani ni drugače označeno)

Pogoje dostave izdelka ( način, kraj in rok dostave )

Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene.

Način plačila in dostave.

Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop, poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka.

Pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno s podatki o kontaktni osebi.

CENA

Vse cene na naši spletni strani www.gpdetailing.si so izražene v EUR (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).

Navedene cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

Cene veljajo v primeru s spodaj navedenimi načini plačila.

Pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik prejme naročilo (kupec prejme elektronsko pošto o status: Vaše naročilo je sprejeto). Ko je pogodba sklenjena so vse cene fiksne in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

NAČINI PLAČILA

 

Plačilo ob prevzemu z gotovino v primeru dostave (po povzetju)

Če želite vaše naročilo plačati ob dostavi na vaš naslov prosimo, da nam to posebej označite v obrazcu za oddajo naročila. Znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino ali s plačilno kartico, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov. To vrsto plačila dostavna služba GLS omogoča zgolj za območje Slovenije.

Plačilo z direktno bančno transakcijo (s predhodnim nakazilom na TRR)

Če želite vaše naročilo plačati z direktno bančno transakcijo prosimo, da nam to označite na obrazcu za oddajo naročila. Ob potrditvi naročila prejmete e-mail s povzetkom vašega naročila ter s podatki za direktno bančno transakcijo. Ko je plačilo vašega naročila razvidno na našem transakcijskem računu, bomo naročilo obdelali ter zagotovili dostavo blaga.

Plačilo s plačilno kartico

V primeru, da želite vaše naročilo plačati s plačilno kartico nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Sistem vas bo avtomatsko vodil preko postopka plačila.

Plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu na sedežu podjetja

V primeru, da želite blago osebno prevzeti ter plačati z gotovino na sedežu podjetja GP detailing, Gašper Plantan s.p., Veliki Cerovec 23, 8000 Novo mesto, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila, kjer označite osebni prevzem, plačilo v tem primeru je možno le z GOTOVINO.

Plačilo preko sistema PAYPAL

Na naši spletni strani vam omogočamo plačilo tudi preko plačilnega sistema PAYPAL, to nam posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Sistem vas bo avtomatsko vodil preko postopka plačila.

Za vse nakupe veljajo cene, ki so navedene na spletni strani. Ponudnik kupcu izda račun.

POSTOPEK NAKUPA

  1. Naročilo in oddaja naročila

Dodajanje izdelkov v spletno košarico:

kupec željene izdelke doda v spletno košarico s klikom na kumb ˝DODAJ V KOŠARICO˝. Gumb se prikaže pod vsakim izdelkom ter tudi, ko odpremo podrobnosti izdelka. Vsi izdelki pri katerih kupec klikne gumb ˝DODAJ V KOŠARICO˝ se zbirajo v spletni košarici.

Pregled spletne košarice:

Košarico odpremo s klikom na košarico. V košarici lahko izdelke odstranite ali pa povečate željeno količino izbranih izdelkov. V košarici se nahaja polje kjer kupec vnese morebitno kodo kupona (levo spodaj) ter ob vnosu podatkov izračuna poštnino za izdelke.

S klikom na gumb ˝NADALJUJ NA BLAGAJNO˝ se odpre obrazec kamor kupec vnese svoje podatke (telefonska številka, ime, priimek, država dostave, ulica poštna številka, mesto, elektronski naslov). Nad obrazcem se lahko kupec prijavi v svoj račun, če ga je predhodno že ustvaril. V primeru, da računa nima lahko pod obrazcem po vnosu podatkov označi opcijo ˝ustvari račun˝. Nato izbere željeno vrsto dostave ter način plačila. Kupec mora nato označiti polje ˝PREBRAL SEM IN SE STRINJAM S POGOJI POSLOVANJA˝. Nato kupec klikne gumb ˝KUPITE SEDAJ˝.

Na desni strani je razvidna celotna košarica vključno z vsemi izdelki, cenami ter količino posameznih izdelkov.

Košarico še enkrat pregledate in, če ste zaznali kakšno napako vam je vedno na voljo, da le to pred oddajo naročila popravite tako, da se vrnete v košarico (GUMB NAZAJ), popravite seznam izdelkov ali količino ter nato nadaljujete na obrazec kamor ste vnesli osebne podatke. Na desni strani je razvidna vaša nova košarica z izbranimi izdelki.

Pod vašo košarico izberete način plačila nato pa pred oddajo naročila se seznanite in označite ˝Prebral sem in se strinjam s pogoji poslovanja*.

2. ODDAJA NAROČILA

Po kliku na gumb ˝KUPITE SEDAJ˝ je naročilo oddano in prejeto v naš sistem.

3. STANJE NAROČILA

Ko naročilo obdelamo in zaključimo v sistemu označimo, da je naročilo zaključeno – kupec prejme obvestilo o zaključenem naročilu na elektronski naslov.

OPIS TEHNIČNIH SREDSTEV ZA PREPOZNAVANE IN POPRAVO NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA V SKLADU Z DRUGIM ODSTAVKOM 7 ČLENA ZEPT

Potrošnik zbira željene izdelke v spletni košarici. Ko ste vse željene izdelke dodali v košarico z gumbom pod vsakim izdelkom ˝DODAJ V KOŠARICO˝ kliknite na košarico kjer je razviden celoten seznam vaših izdelkov, ki ste jih izbrali vključno s ceno ter količino. Pod košarico vnesete naslov dostave kjer vam preračuna stroške dostave nato kliknite gumb ˝NADALJUJ NA BLAGAJNO˝. Vnesete svoje podatke za dostavo, ob desni strani pa je vidna celotna košarica s čimer je zagotovljeno, da pred potrditvijo nakupa še enkrat preverite pravilnost podatkov v košarici. Če želite napako popraviti kliknite gumb, da se vrnete na prejšnjo stran in odpravite nepravilnosti, nato nadaljujete na blagajno kjer bo na desni strani vidna vaša posodobljena košarica. Pred pritiskom na gumb ˝KUPITE SEDAJ˝ podrobno preverite vašo košarico, če nepravilnosti ne najdete pritisnite na gumb ˝KUPITE SEDAJ˝.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (strošek dostavne službe).

O vračilu nas je potrebno pisno obvestiti na kontaktni e-mail info@gpdetailing.si

Obvestilo o odstopu lahko predložite z obrazcem za vračilo ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.

Obrazec za vračilo blaga je na voljo spodnji povezavi:
https://gpdetailing.si/wp-content/uploads/2019/10/gp-detailing-odstop-od-pogodbe.pdf

Vse izdelke kupljene pri ponudniku www.gpdetailing.si je mogoče vrniti po pošti.

Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačnilnega sredstva in če ponudnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak ima le zaradi narave spletne trgovine (pogodbe na daljavo) možnost, da še enkrat premisli o nakupu. Kupec sme izdelek pregledati in opraviti preizkus, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki so nam na voljo.

OSEBNI PREVZEM BLAGA

Osebni prevzem je možen na sedežu podjetja GP detailing, Gašper Plantan s.p., Veliki Cerove 23, 8000 Novo mesto ob predhodnem dogovoru.

Ob osebnem prevzemu je plačilo možno le z gotovino.

Po oddanem spletnem naročilu, kjer ste označili osebni prevzem, bomo za vas blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku. Takoj, ko bo blago pripravljeno, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto, ki ste jo navedli ob postopku nakupa.

DOSTAVA BLAGA

Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS Slovenija, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

STROŠEK DOSTAVE

Izdelke kupljene v spletni trgovini gpdetailing.si bomo dostavili kamorkoli v Sloveniji. Pri naročilu nad 49,99€ vam bomo blago dostavili brezplačno. Za vse ostale pošiljke znaša strošek dostave: 4,99€. Vaše naročilo vam bomo dostavili tudi v Avstrijo, Hrvaško, Italijo, Nemčijo ter Madžarsko – strošek poštnine: 14,99€.

HITROST DOSTAVE

Večina naročil naše podjetje zapusti najkasneje naslednji delovni dan po prejetem naročilu. V tem primeru vam bo GLS Slovenija dostavil vaše izdelke na vaš naslov v roku 48ur.

Za vsa naročila, ki jih pošljemo izven Slovenije, dostavni čas znaša 4-15 delovnih dni.

VARNOST IN PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Upravitelj spletnega mesta www.gpdetailing.si, podjetje GP detailing, Gašper Plantan s.p., je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih kupcev. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v obrazec za oddajo naročila.

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina skrbi za varnost vaših osebnih podatkov. Vaše podatke lahko posredujemo zgolj logistični/dostavni službi za namen izvršitve vašega naročila. Posredovane podatke omenjeni partnerji varujejo in ne hranijo na zalogo, ter jih ne uporabljajo za druge namene.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

PRITOŽBE IN SPORI

ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru sporov, težav ali pritožb se kupec lahko obrne na ponudnika na telefonsko številko (00) 070 500 831 ali na elektronski naslov info@gpdetailing.si. Postopek obravnave spora, težave ali pritožbe je zaupen. Na vse prijave se ponudnik odzove v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe. Ponudnik si vedno prizadeva, da se vsi spori rešijo sporazumno. Če sporazumen spor ni izvedljiv je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. Z uvedbo zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015 – ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje čezmejnih in domačih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS)

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z zakonom.

Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Main Menu